+38 (063) 656 36 81
Пн - Нд: 9.00 - 18.00
Нічого не знайдено
0
0
Батарейки
Шпильки, біжутерія, аксесуари
Ігрові набори для дітей
Мультгерої
Для малюків
Іграшки м'які
Канцтовари
Дитячі книги
Конструктори
Ляльки та набори для ляльок
Настільні ігри
Розвиваючі іграшки
Набори для творчості та рукоділля
Спортивні товари
Парти, дитячі столи та стільці
Товари для свят
Іграшковий транспорт і машини
Господарські товари
БРЕНДИ
Транспорт для дітей
Товари для літнього відпочинку
Рюкзаки, дитячі сумки, парасольки
Картини за номерами
ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ
Алмазна мозаїка
Продукти харчування
Побутова хімія
Каталог товарів
Батарейки
Шпильки, біжутерія, аксесуари
Парти, дитячі столи та стільці
ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ
Продукти харчування
Побутова хімія
Каталог товарів

«Три коти» і причини їх популярності у дітей

2021-08-31 11:10:00
Автор: John

Три коти – герої відомого мультиплікаційного серіалу. Вони виглядають трохи незграбно, але привертають діток своєю простотою, добротою та здатністю знайти вихід з будь-якої ситуації.

Коти милі, смішні! І найголовніше – герої допомагають малюкам зрозуміти принципи дружби та пізнавати світ, вчать доброті та правилам поведінки.

Історія мультфільму

Серіал був випущений у 2015 році. Його відразу гідно оцінили батьки та полюбили діти. Прості сюжетні лінії, цікаві пригоди та потішні ситуації, в які потрапляють Компот, Коржик і Карамелька розчулюють дітвору.

Кошенята змушені розв'язувати різні завдання і шукати виходи зі складних ситуацій. Їх вміння протидіяти новим викликам привертає дітвору. До того ж малюки самі вчаться, розвиваються, отримують слушні поради.

Основні причини успіху мультиплікаційного серіалу:

  • поширені життєві ситуації;
  • добрі й тямущі герої;
  • повчальні сюжети.

3 причини популярності «Трьох котів»

Героїв всього три, але серед них кожна дитина знайде того, який йому імпонує більше, ніж інші. Тому не дивно, що іграшки, які з'явилися за мотивами мультика, також стали популярними. І для цього є, як мінімум, три причини.

1. Милі та кумедні

Іграшкові кошенята – максимально точно повторюють анімаційних героїв, зображають їх істинний характер. Наприклад, при погляді на Коржика відразу стає зрозуміло, що він веселий і обожнює різні забави.

Як тільки у вашої дитини з'явиться хоча б один кошеня, відразу ж захочеться, щоб «прийшли» й інші.

2. Різноманітність

Серед іграшок можна знайти абсолютно різні моделі:

3. Навчають і розвивають

Як безпосередньо сам мультфільм, так і іграшки з даної серії навчають і розвивають діток. Зокрема, ігрові набори позитивно впливають на:

  • фантазію;
  • навички комунікації;
  • дрібну моторику.

Якщо вибрати конструктори, то вони допоможуть в тренуванні координації рухів і логіки. М'які моделі будуть кращими друзями дітей.

«Три коти»

Всі персонажі мультфільму: нумо знайомитися

Головними героями є три персонажі – активні й милі кошенята, кожне з яких наділене своїм характером:

  1. Компот – вельми серйозний кіт. Він найстарший серед усіх кошенят. Уже ходить в школу і любить розв'язувати складні завдання. Однак у нього є слабкість – він не здатний встояти перед смачною їжею. Оскільки Компот найстарший, він опікується молодшими кошенятами.
  2. Коржик – середнє кошеня в сім'ї. Надзвичайно цікавий і непосидючий. Через це страждає – періодично потрапляючи в різні ситуації, часом навіть неприємні. Але інші кошенята і члени сім'ї допомагають йому вибратися з халепи.
  3. Карамелька – наймолодша в сім'ї. Обожнює красиві наряди. Відрізняється кмітливістю. Часто повторює фразу «Я знаю, що потрібно робити». Завдяки природному розуму здатна знайти вихід навіть з найскладніших ситуацій.

Є й інші герої:

  • Папа Кіт;
  • Мама Кішка;
  • Лапочка і Сажик – друзі трьох головних персонажів;
  • та інші тварини.

Якщо ваша дитина обожнює мультфільм «Три коти», в нашому магазині ви зможете купити фігурки героїв. Також у нас є інші товари, присвячені мультиплікаційному серіалу.

Доставка замовлень здійснюється в усі регіони України. Наші консультанти відповідять на питання, нададуть всю необхідну додаткову інформацію і забезпечать оперативну підготовку товару до відправлення.